GrIFK omaharjoittelu

Tommi_20200406_183702

Harjoitteet on räätälöity eri ikäluokille sopivan haasteellisiksi ikävaihe huomioiden. Aiheet on valittu niin, että suorituksia on helppo tehdä pienessä tilassa ja ne kehittävät pelaajien tärkeitä ominaisuuksia.

  1. Pallonkäsittely maassa
  2. Kuljettaminen
  3. Käännökset
  4. Harhautukset
  5. Pallonkäsittely ilmassaponnauttelu
  6. Laukaukset ja maalinteko
  7. 1 vs 1 Challange
  8. Fyysinen harjoittelu, nopeus, liikkuvuus, intervallijuoksut, askellukset, kiihdytys / hidastaminen. Kaksi eri harjoitustyyppiä: Harjoitteita 1) kovalla temmolla ja lyhyellä levolla ja 2) Pidetään kova tempo pidemmän aikaa
  9. Syöttöseinä ja  Football Tennis lisäksi suositeltavia pelinomaisia liikkumismuotoja, jossa lihakset ja nivelet joutuvat samantyyppisiin liikkeisiin eteen, taakse, ylös, alas, kiihdytys ja jarrutus kuten jalkapallossa yleensäkin.
  10. Harjoitusohjelmia esimerkkejä P07, P2013

Seuraavat virtuaaliset LIVE-treenit seuran Instagram-tilin kautta GrIFK IG Liven ja nyt myös GrIFK Facebook Live muodossa :

Klo 16.00 – 16.30 alle 10.v treenit 

klo 16.45-17.15 yli 10.v treenit 

1.LIVE treeni 31.3.2020

2.Live treenit 6.4.2020 kaksi eri treeniä: P2010 ja P2008

3.Live treenit 9.4

4.Live treenit 13.4

5.Live treenit 16.4

Kuvattujen videoiden lisäksi pelaaja voi lähettää valmentajalle tiedon siitä, kuinka monta tuntia hän on harjoitellut teemajakson aikana ja kuinka harjoittelu on muuten sujunut. Valmentajan palautteen avulla pelaaja voi kiinnittää huomiota kehityskohteisiin.

<!–themify_builder_static–></p>
<p><strong>Seuraavat virtuaaliset LIVE-treenit seuran Instagram-tilin kautta GrIFK <a href=”https://www.instagram.com/grifkfotboll/”>IG Liven</a>&nbsp;ja nyt myös&nbsp;<a href=”https://www.facebook.com/grifkfotbollrf/”>GrIFK Facebook</a> Live muodossa :</strong></p>
<p><b>Maanantaina ja torstaina klo 16.00</b></p>
<p><strong>Klo 16.00 – 16.30 yli 10.v treenit&nbsp;</strong></p>
<p><strong>klo 16.45-17.15 alle 10.v treenit&nbsp;</strong></p>
<p>Ohjeistus seuran live-treeniin: <br>- Mene sellaiseen paikkaan, jossa voit olla pallon kanssa. Tilaksi riittää noin 5mx5m. <br>- Huomioithan voimassa olevat suositukset ja rajoitukset, esim. lähikontaktin välttämisestä. <br>- Langattomat kuulokkeet / napit korvissa on suositeltavaa, jolloin kuulet ohjeet. Toinen vaihtoehto on pitää ääni kaiuttimella täysillä. <br>- Pidä kännykkä/tabletti/tietokone lähettyvillä, jolloin voit tarkistaa välillä kuvasta mitä tehdään. <br>- Pidä myös oma juomapullo lähettyvillä, voit pitää omat juomataukosi sopivissa väleissä. </p>
<p>OHJEET: <br>– Tarvittava alue noin 5m x 5m (ei ole niin tarkkaa, pienempi tai suurempikin käy) <br>–&nbsp;<br><a href=”https://www.grifkfotboll.fi/toiminta/valmennus/”>https://www.grifkfotboll.fi/toiminta/valmennus/</a></p>
<p><a href=”https://www.grifkfotboll.fi/wp-content/uploads/2020/04/thumbnail_Screenshot_20200401_082845_com.instagram.android.jpg”><img src=”https://www.grifkfotboll.fi/wp-content/uploads/2020/04/thumbnail_Screenshot_20200401_082845_com.instagram.android-576×1024.jpg” alt=”” width=”576″ height=”1024″ srcset=”https://www.grifkfotboll.fi/wp-content/uploads/2020/04/thumbnail_Screenshot_20200401_082845_com.instagram.android-576×1024.jpg 576w, https://www.grifkfotboll.fi/wp-content/uploads/2020/04/thumbnail_Screenshot_20200401_082845_com.instagram.android-169×300.jpg 169w, https://www.grifkfotboll.fi/wp-content/uploads/2020/04/thumbnail_Screenshot_20200401_082845_com.instagram.android-600×1067.jpg 600w, https://www.grifkfotboll.fi/wp-content/uploads/2020/04/thumbnail_Screenshot_20200401_082845_com.instagram.android-576×1024-112×200.jpg 112w, https://www.grifkfotboll.fi/wp-content/uploads/2020/04/thumbnail_Screenshot_20200401_082845_com.instagram.android.jpg 720w” sizes=”(max-width: 576px) 100vw, 576px”></a><a href=”https://www.grifkfotboll.fi/wp-content/uploads/2020/04/thumbnail_Screenshot_20200401_080728_com.instagram.android.jpg”><img src=”https://www.grifkfotboll.fi/wp-content/uploads/2020/04/thumbnail_Screenshot_20200401_080728_com.instagram.android-576×1024.jpg” alt=”” width=”576″ height=”1024″ srcset=”https://www.grifkfotboll.fi/wp-content/uploads/2020/04/thumbnail_Screenshot_20200401_080728_com.instagram.android-576×1024.jpg 576w, https://www.grifkfotboll.fi/wp-content/uploads/2020/04/thumbnail_Screenshot_20200401_080728_com.instagram.android-169×300.jpg 169w, https://www.grifkfotboll.fi/wp-content/uploads/2020/04/thumbnail_Screenshot_20200401_080728_com.instagram.android-600×1067.jpg 600w, https://www.grifkfotboll.fi/wp-content/uploads/2020/04/thumbnail_Screenshot_20200401_080728_com.instagram.android-576×1024-112×200.jpg 112w, https://www.grifkfotboll.fi/wp-content/uploads/2020/04/thumbnail_Screenshot_20200401_080728_com.instagram.android.jpg 720w” sizes=”(max-width: 576px) 100vw, 576px”></a>Box content</p>
<p><!–/themify_builder_static–>

 

Seuraavat virtuaaliset LIVE-treenit seuran Instagram-tilin kautta GrIFK IG Liven ja nyt myös GrIFK Facebook Live muodossa :

Maanantaina ja torstaina klo 16.00

Klo 16.00 – 16.30 yli 10.v treenit 

klo 16.45-17.15 alle 10.v treenit 

Ohjeistus seuran live-treeniin:
– Mene sellaiseen paikkaan, jossa voit olla pallon kanssa. Tilaksi riittää noin 5mx5m.
– Huomioithan voimassa olevat suositukset ja rajoitukset, esim. lähikontaktin välttämisestä.
– Langattomat kuulokkeet / napit korvissa on suositeltavaa, jolloin kuulet ohjeet. Toinen vaihtoehto on pitää ääni kaiuttimella täysillä.
– Pidä kännykkä/tabletti/tietokone lähettyvillä, jolloin voit tarkistaa välillä kuvasta mitä tehdään.
– Pidä myös oma juomapullo lähettyvillä, voit pitää omat juomataukosi sopivissa väleissä.

OHJEET:
– Tarvittava alue noin 5m x 5m (ei ole niin tarkkaa, pienempi tai suurempikin käy)
– 
https://www.grifkfotboll.fi/toiminta/valmennus/

Box content